חג שמח! 3+1 על הכל | משלוח חינם מ 299₪

אילו צמחים מעוררים תגובה אלרגית? ואיזה לא?


חודשי האביב ומעברי העונות מאתגרים עבור אוכלוסיית האלרגים – האף הופך מנוזל, העיניים מגרדות והאי נוחות הופכת להיות שגרה של ממש. כאן תקבלו מידע מלא על האבקה שגורמת לך לכל הסיפטומים של האלרגיה, ואיך אפשר להמנע ממנה?

Flower Field, Flowers, Field, Trees, Field Of Flowers

לנשימה טובה יותר וכדי להפיק את מלוא ההנאה מלשבת בגינה/בטבע יש לשים לב להרכב הבוטני בגינה בה אתם שוהים, דאגו לשהות בסביבת צמחים, פרחים ועצים ידידותיים לסובלים מאלרגיה. צמחים שהם ממין נקבי בלבד אינם מפיקים אבקה. צמחים מסוימים גם בעצם "מצחצחים" את האוויר באופן מועיל. ההרכב של נס"א: אלוורה, דקל במבוק, דקל ננסי, טקומן סיני, גרברה, פוטוס זהוב, שרכים ועוד...

איך יודעים אם צמח הוא אלרגני או לא?
צבע, ניחוח, גודל וצורה עשויים לעזור לקבוע זאת, אבקה של צמחים בעלי צבעים פחות בוהקים נוטים להינשא יותר ברוח ולכן עשויים להיות אלרגניים יותר.
שכן פרחים צבעוניים עם צבעים בוהקים יותר פולטים אבקנים "כבדים יותר" ולא נישאים ברוח, כיוון שהפרחים הללו מסתמכים על חרקים/מעופפים לאבקה ולכן האבקנים לא צריכים להינשא בעזרת הרוח. (פרח ססגוני וצבעוני ככל הנראה ימשוך יותר את תשומת ליבם של החרקים כמקור למזון/צוף).

טיהור אוויר יכול מאוד לעזור במקרי אלרגיה וכמובן לשפר את איכות החיים, הכירו את מטהר האוויר מבית נענע בעל 3 שכבות הסינון - לרכישה ב-40% הנחה לחצו כאן

השאר תגובה

מומלץ על ידי המומחים בתחום
הזמנת - תרמת
הזמנה בטוחה ומוצפנת (גם בביט)
אלפי לקוחות מרוצים