חג שמח! 3+1 על הכל | משלוח חינם מ 299₪

חיסון נגד אלרגיה לאבק? האם זה מומלץ?


יותר ויותר מבוגרים וילדים סובלים מאלרגיה לאבק. יש האומרים שהפתרון הוא חיסון. מהם אחוזי ההצלחה? מה הסיכונים? מה הפתרון הטבעי שהוא לא חיסון?

מהו חיסון נגד אלרגיה?
אלרגיה לאבק היא רגישות להפרשות של קרדית האבק, בחיסון מחדירים את המולקולות מהם עשויים אותן הפרשות ובכך "מחזקים" את המערכת החיסונית וגורמים לה להתרגל, וביום מן הימים מקווים שבאמת זה יניב תוצאות, התהליך לא מבטיח הצלחה בטוחה והוא לוקח בין 3-5 שנים של התמדה בחיסון.

כיצד מתבצע חיסון נגד אלרגיה?
החיסון מתבצע באמצעות מתן ריכוז של החומרים בהגברה מפעם לפעם, עד שמגיעים לתוצאות – בעצם מתי שהמערכת החיסונית לא מגיבה לחומר (אחרי 3-5 שנים). השיטה הקלאסית היא חיסון בהזרקה כמו שכולם מכירים, בשנים האחרונות התפתחה שיטה חדשנית יותר כמו טבליות הניתנות מתחת ללשון בתדירות של פעם בשבוע, ומתבצעות בבית על ידי המטופל בעצמו, הבעיה העיקרית עם חיסון זה היא עלותו - החיסון עדיין אינו כלול בסל הבריאות הממלכתי ולכן אינו מסובסד על ידי קופות החולים ובנוסף לכך הוא לוקח המון שנים.

האם יש סיכונים בחיסון נגד אלרגיה
החשש העיקרי הוא תגובה אלרגית של החומר הנכנס לגופנו כי בסופו של דבר אנחנו אלרגים אליו וככל הנראה שתהיה תגובה אלרגית מצד הגוף שלנו, כגון: נזלת, צינון, גרד, פריחה, גירויים וכו'...
במצבים כאלה מינון החיסון יירד דבר שיגדיל את תקופת הטיפול ליותר מ-5 שנים. חשוב להדגיש שאין כל תופעות לוואי לטווח הארוך.

אז כדאי להתחסן נגד אלרגיה?
החיסון ניתן בתדירות גבוהה למשך הרבה שנים מה שאומר כניסה של חומרים פעילים לגופינו בכמות גבוהה להרבה שנים קדימה. בנוסף לכך, כדאי להתייחס לעובדה שרוב האלרגים מחלימים מהאלרגיה בשנות ה-30 לחייהם, כך שלפעמים במהלך הטיפול הגוף יחלים לבדו ללא הצורך בחיסון והשקעה לטווח הארוך אולי לא כדאית לכל אחד.
יש היום פתרון הרבה יותר יעיל וחדשני (טיפול סביבתי) – חיסול והרחקה של קרדית האבק בסביבתך.
פתרון זה גורם למצב בו אנחנו מרחיקים את הגורם האלרגי מסביבתו של ה"חולה"  ובכך "מעלימים" את האלרגיה. זה גאוני ופשוט כל כך, בנוסף לכל זה הפתרון הוא טבעי ב-100% ועבד על מאות אנשים ששינו את איכות החיים שלהם בעזרת המוצרים האלה.
אז הנה כמה מוצרים שאתם יכולים להזמין אליכם עד הבית עם משלוח חינם ובמחירים מוזלים עוד היום, כנסו לקטלוג המוצרים שלנו.

השאר תגובה

מומלץ על ידי המומחים בתחום
הזמנת - תרמת
הזמנה בטוחה ומוצפנת (גם בביט)
אלפי לקוחות מרוצים